Início Facebook Facebook Life at Sea You’re responsible for your own safety. #SafetyFirst FacebookFacebook Life at Sea You’re responsible for your own safety. #SafetyFirst Por Facebook Life at Sea - 17/06/2019 106 28 You’re responsible for your own safety.#SafetyFirst Clique aqui para acessar a fonte ARTIGOS RELACIONADOSMais do autor Facebook Nice job! Bom trabalho!Traduzido do Inglês #nautor #nautorswan #swan50 #balthasa… Facebook Omg! Oopsy Daisy! REALLY SORRY Denmark SailGP Team.... Facebook Sailing fast… On Board MOD70 PowerPlay at 43 knots! #PowerPlayRacing... 28 COMENTÁRIOS ??♂️ Faça login para deixar um comentário graffiti artist at it again Faça login para deixar um comentário Mark Berry and Paula marking there point of return from there drift dive on the old red Girl. Faça login para deixar um comentário This is a cool job Faça login para deixar um comentário V.very good chiefmate…n bosun… Faça login para deixar um comentário The captain is wrong .never do this practice. Oct Ermrst Faça login para deixar um comentário Seamen will know he is “between the devil and the dean blue sea “:) Faça login para deixar um comentário Don’t give the trust any ideas!! Faça login para deixar um comentário Change the name of the boat Faça login para deixar um comentário The knot hes tied on with is a bowline so he’s fine ???? Faça login para deixar um comentário IMO should see this video. Faça login para deixar um comentário Just like in Lord of war ? Faça login para deixar um comentário That’s god damn luxury, try doing it at 20knts in a bosuns chair! Faça login para deixar um comentário No comments Faça login para deixar um comentário what s the company plan the PMS? Faça login para deixar um comentário #Graffiti #Lettering Faça login para deixar um comentário He’s ok, got his hard hat on! Faça login para deixar um comentário why can’t he do that while the boat is at port & stationary??!!! Faça login para deixar um comentário Changing the name while been chased by the authorities?? Faça login para deixar um comentário What seem to be the problem here? Faça login para deixar um comentário Damn! Watched the whole video and he didn’t fall….. ? Faça login para deixar um comentário They don’t have time for maintenance. Is it on the planes? Faça login para deixar um comentário All normal in the old days ,did this through the Panama Channel … Faça login para deixar um comentário The struggle is real.. Faça login para deixar um comentário It’s against the law , I think . No one command like that at sea . Faça login para deixar um comentário those go-faster stripes dont work, get that man back onboard. Faça login para deixar um comentário Why wouldn’t you do that at port? Faça login para deixar um comentário This was posted elsewhere yesterday. Faça login para deixar um comentário DEIXE SEU COMENTÁRIO Cancelar respostaFaça login para deixar um comentário Destaque Código Internacional de Sinais 31/10/2019 O Marinheiro Popeye existiu? 26/03/2019 POA-TAPES 2018 – 5ª lista de Inscritos (até 01/09/2018) 05/08/2018 Navio Escola Sagres – Viagem de 4 meses 27/04/2018 Carregar mais Anúncios Anúncios Day Sailer “Corais” Anuncie Aqui Anuncie sua embarcação Anúncios Martinique 25 “Lady Mina” Lancha Cimitarra 270 “Gioia”
Mark Berry and Paula marking there point of return from there drift dive on the old red Girl. Faça login para deixar um comentário
Seamen will know he is “between the devil and the dean blue sea “:) Faça login para deixar um comentário
That’s god damn luxury, try doing it at 20knts in a bosuns chair! Faça login para deixar um comentário
why can’t he do that while the boat is at port & stationary??!!! Faça login para deixar um comentário
All normal in the old days ,did this through the Panama Channel … Faça login para deixar um comentário
It’s against the law , I think . No one command like that at sea . Faça login para deixar um comentário
??♂️
graffiti artist at it again
Mark Berry and Paula marking there point of return from there drift dive on the old red Girl.
This is a cool job
V.very good chiefmate…n bosun…
The captain is wrong .never do this practice. Oct Ermrst
Seamen will know he is “between the devil and the dean blue sea “:)
Don’t give the trust any ideas!!
Change the name of the boat
The knot hes tied on with is a bowline so he’s fine ????
IMO should see this video.
Just like in Lord of war ?
That’s god damn luxury, try doing it at 20knts in a bosuns chair!
No comments
what s the company plan the PMS?
#Graffiti #Lettering
He’s ok, got his hard hat on!
why can’t he do that while the boat is at port & stationary??!!!
Changing the name while been chased by the authorities??
What seem to be the problem here?
Damn! Watched the whole video and he didn’t fall….. ?
They don’t have time for maintenance. Is it on the planes?
All normal in the old days ,did this through the Panama Channel …
The struggle is real..
It’s against the law , I think . No one command like that at sea .
those go-faster stripes dont work, get that man back onboard.
Why wouldn’t you do that at port?
This was posted elsewhere yesterday.